Τα 5,77 δισ. ευρώ αναμένεται να φτάσουν τα έσοδα από τις «αποκρατικοποιήσεις» το 2024. Για να γίνει κατανοητό το μέγεθος αυτής της πρωτοφανούς εκποίησης, στη διάρκεια των μνημονιακών χρόνων που οι πολιτικές της εξάρτησης και της υποτέλειας έχουν βγάλει στο σφυρί τη δημόσια περιουσία, από το 2013 μέχρι το 2023 οι αντίστοιχες ετήσιες εισπράξεις κυμάνθηκαν από 289 εκ. ευρώ (2015) έως 1,37 δισ. (2023). Αν αναλογιστεί κανείς τους οργανισμούς, τις υποδομές και την ακίνητη περιουσία που παραδόθηκε στο ξένο και ντόπιο κεφάλαιο όλα αυτά τα χρόνια μπορεί να καταλάβει το μέγεθος της εκποίησης που προωθείται για το 2024.
Το μεγαλύτερο κομμάτι από αυτές τις εισπράξεις θα προέλθει από την «πώληση-παραχώρηση» της Αττικής Οδού στην ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ με αντίτιμο 3,27 δισ. ευρώ.
Ο αποδεδειγμένα χρυσοφόρος οδικός άξονας της Αττικής αποτέλεσε το μήλον της έριδος για τα κοράκια του χώρου. Αφού κατασκευάστηκε με τα χρήματα του ελληνικού λαού, αφού χρησιμοποιήθηκε όλα αυτά τα χρόνια για την καθημερινή αφαίμαξη των αθηναίων από την ΑΚΤΩΡ, ήρθε η ώρα να παραχωρηθεί σε νέα χέρια που θα συνεχίσουν το ίδιο έργο. Με τα υπέρογκα διόδια που θα καλούνται να πληρώσουν οι …«χρήστες», οι οποίοι θα κινδυνεύουν πάντα ακόμη και να αποκλειστούν στο οδόστρωμά της με λίγο χιόνι.
Τη λίστα του «επικού ξεπουλήματος» συμπληρώνει το φιλέτο της πρώην αμερικάνικης βάσης Γουρνών Ηρακλείου -ή «μικρό Ελληνικό» όπως έχει χαρακτηριστεί- έναντι 42 εκ. Ευρώ, καθώς και ένας μακρύς κατάλογος από λιμάνια, δρόμους, ιαματικές πηγές, ακίνητα, ολυμπιακές υποδομές, μαρίνες, ακτές με επιχειρήσεις κλπ.
Πρόκειται για υποδομές όπως ο Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας (84 εκ), Ηρακλείου, Βόλου κλπ. Όλα αυτά τα μεγάλα έργα έχουν κατασκευαστεί με τα χρήματα του ελληνικού λαού και, όπως συμβαίνει με την Αττική Οδό, πρόκειται να μετατραπούν σε πηγές πλουτισμού, για το μεγάλο κεφάλαιο και σίγουρα σε βάρος του λαού και του τόπου. Ήδη έχει ανοίξει η συζήτηση για το πώς θα επηρεάσει τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια η αύξηση των τελών σε αυτά τα λιμάνια.
Σε κάθε περίπτωση πρόκειται για μια πολιτική καταστροφική. Εκτός από τις άμεσες συνέπειες που θα υποστεί ο ελληνικός λαός, ο οποίος θα κληθεί να ακριβοπληρώνει τη χρήση των υποδομών που φτιάχτηκαν με τον ιδρώτα του, θα υπάρξουν ακόμα πιο επώδυνες επιπτώσεις. Γιατί όσο και αν η κυβέρνηση της ΝΔ και η μαύρη προπαγάνδα των ΜΜΕ παρουσιάζουν τα 5,77 δισ. ευρώ ως λάφυρα και επιτυχίες που πρόσκαιρα φέρνουν ρευστό και «ανάπτυξη» στην οικονομία, η αλήθεια είναι μια. Αυτή η πολιτική προδικάζει ένα μαύρο μέλλον. Όταν ένα κράτος εκποιεί υποδομές και κερδοφόρους οργανισμούς, αντλεί βραχυπρόθεσμα ρευστό (αλλά και χάνει μακροπρόθεσμα έσοδα). Και για αυτό το λόγο το ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου μακροπρόθεσμα δεν μπορεί παρά να οδηγεί σε νέες οικονομικές καταστροφές. Έχει συμβεί ξανά. Ειδικά στις χώρες που κάτω από τις επιταγές του ΔΝΤ εκποιήθηκαν ολόκληροι οικονομικοί τομείς και υποδομές, όπως στην Αργεντινή. Στο τέλος του ξεπουλήματος, όταν τα «ασημικά» τελειώσουν, η οικονομική καταστροφή επανέρχεται δριμύτερη και ακόμα πιο δυσβάσταχτη για τους λαούς.
Αυτή είναι η πολιτική τους. Πάντα υποτελής, στην υπηρεσία αλλότριων για το λαό συμφερόντων. Πάντα προδοτική και επικίνδυνη για το μέλλον του λαού και της νεολαίας. Αυτή η πολιτική που -ειδικά μετά τα μνημόνια- επιβλήθηκε για να παραδώσει τον λαό και τον τόπο στα αδίστακτα συμφέροντα των διεθνών τοκογλύφων. Και το ξεπούλημα-ρεκόρ του 2023-24, για το οποίο επαίρονται οι κυβερνητικοί λακέδες, μόνο την απρόσκοπτη χρηματοδότησή τους εξυπηρετεί και τίποτε άλλο. Αυτή η μνημονιακή πολιτική της υποδούλωσης συνεχίζεται απαρέγκλιτα και ας επαναλαμβάνει η βρόμικη προπαγάνδα τους το κάλπικο αφήγημα της «εξόδου» από αυτά. Με αυτή την πολιτική είναι αντιμέτωπος ο ελληνικός λαός και για την ανατροπή της οφείλει να παλεύει.
πηγή: Λαϊκός Δρόμος