Γρήγορη αναζήτηση

Παρασκευή 4 Μαΐου 2018

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ Μ-Λ ΚΚΕ ΣΤΟ ΒΟΛΟ


Συνεχίζεται ο κύκλος των εκδηλώσεων που διοργανώνει το Μ-Λ ΚΚΕ για να προβάλλει τις Θέσεις του προς το 6ο Συνέδριο που θα πραγματοποιηθεί στα τέλη του Μάη. 

Βόλος

Εκδήλωση - Συζήτηση του Μ-Λ ΚΚΕ στο Βόλο το Σάββατο 5 Μάη στις 6.30 το απόγευμα στο Εργατικό Κέντρο Βόλου
Θέμα: Η διεθνής κατάσταση και οι εξελίξεις στη Μέση Ανατολή και στο Αιγαίο
Ομιλητής: Γιώργος Σόφης

Τρίτη 1 Μαΐου 2018

1η Μάη κινητοποιήσεις σε Αθήνα

Αγωνιστικά τιμήθηκε η εργατική πρωτομαγιά στην Αθήνα

Με αγωνιστικό παλμό και μαζικότητα τίμησε το Μ-Λ ΚΚΕ την επέτειο της Εργατικής Πρωτομαγιάς. Το Μ-Λ ΚΚΕ συμμετείχε στην κινητοποίηση και διαδήλωση που είχε προκηρύξει η Λαϊκή Αντίσταση - Αριστερή Αντιιμπεριαλιστική Συνεργασία. Αρκετές δεκάδες σύντροφοι και συναγωνιστές, εργαζόμενοι, άνεργοι και νεολαίοι πλαισίωσαν τα πανό του Κόμματος καθώς και της ΕΡΓ.Α.Σ και της Πορείας. Με κόκκινες σημαίες και συνθήματα ένωσαν τις φωνές τους ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική και την εξάρτηση, ενάντια στον ιμπεριαλισμό και τον πόλεμο.
Στη διαδήλωση της ΛΑ-ΑΑΣ συμμετείχε επίσης και το ΚΚΕ(μ-λ) μαζί με την Ταξική Πορεία και τις Αγωνιστικές Κινήσεις.

Δευτέρα 30 Απριλίου 2018

Προκήρυξη του Μ-Λ ΚΚΕ για την εργατική πρωτομαγιά

Τιμούμε την Εργατική πρωτομαγιά δυναμώνοντας τον αγώνα ενάντια στην καπιταλιστική εκμετάλλευση, τον ιμπεριαλισμό, τον πόλεμο και το φασισμό

Για Ειρήνη, Δουλειά, Δημοκρατία, Εθνική Ανεξαρτησία, Σοσιαλισμό
Εργάτες – εργαζόμενοι/ες
Η Πρωτομαγιά είναι η παγκόσμια ημέρα αγώνα και διεθνιστικής αλληλεγγύης της εργατικής τάξης! Είναι η μέρα όπου η εργατική τάξη αντλεί διδάγματα από τους ιστορικούς αγώνες της, επιθεωρεί και συγκεντρώνει τις δυνάμεις της για να διεκδικήσει τα δίκαια αιτήματά της και να προωθήσει τους μεγάλους σκοπούς της τάξης της.
Η φετινή Πρωτομαγιά, 132 χρόνια από την εξέγερση των εργατών του Σικάγο για το “ιστορικό 8ωρο” βρίσκει την παγκόσμια εργατική τάξη, τους λαούς και τα έθνη στις  δύσκολες συνθήκες που έχει διαμορφώσει η παγκόσμια καπιταλιστική κρίση που ξέσπασε εδώ και μια δεκαετία και συνεχίζεται.
Τα σύννεφα του πολέμου σκοτείνιασαν τον ουρανό και ο ανταγωνισμός των ιμπεριαλιστών βυθίζει ολόκληρες περιοχές του πλανήτη σε ανείπωτη φρίκη. Για μια ακόμα φορά η φρικωδία επικρατεί στη Μέση Ανατολή, όπου ξεσπούν όλες οι αντιθέσεις του σύγχρονου κόσμου, ενώ οι πολεμικές απειλές του αμερικάνικου ιμπεριαλισμού ενάντια στη Λ.Δ. της Κορέας απλώνουν τον  κίνδυνο για  την ειρήνη μέχρι τον Ειρηνικό.

Παρασκευή 27 Απριλίου 2018

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Λ.Α.-Α.Α.Σ. ΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

1η Μάη 2018 | ΜΑΖΙΚΗ ΕΡΓΑΤΙΚΗ - ΛΑΪΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ στην ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ

Εργάτες, εργαζόμενοι, άνεργοι, νέοι και νέες,

Η Εργατική Πρωτομαγιά, η μέρα του παγκόσμιου προλεταριάτου και των αγώνων του για κοινωνική απελευθέρωση βρίσκει και φέτος την εργατική τάξη και τα λαϊκά στρώματα σε πολύ δύσκολη θέση. Η επίθεση του καπιταλιστικού-ιμπεριαλιστικού συστήματος στα εργατολαϊκά δικαιώματα και κατακτήσεις, επίθεση που τροφοδοτεί και τροφοδοτείται από την αγιάτρευτη κρίση του συστήματος, οδηγεί τους εργάτες και τους λαούς κατά εκατοντάδες εκατομμύρια στη φτώχεια και την εξαθλίωση. Ταυτόχρονα, οι πόλεμοι των ιμπεριαλιστών που βρίσκονται στην ημερήσια διάταξη με έντονη την προοπτική κλιμάκωσης και επέκτασής τους έχουν και πάλι θύματα τους λαούς.

Τετάρτη 25 Απριλίου 2018

ΠΡΟΣ ΟΡΙΣΤΙΚΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΔΕΗ

Ανακοίνωση τύπου του Μ-Λ ΚΚΕ για την απόφαση της κυβέρνησης να ξεπουλήσει τη ΔΕΗ


Με τη διαδικασία του κατεπείγοντος συζητείται και ψηφίζεται στη Βουλή το νομοσχέδιο της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, που προβλέπει το ξεπούλημα του 40% του λιγνιτικού δυναμικού της ΔΕΗ .
Υλοποιώντας τις μνημονιακές της δεσμεύσεις, στο πλαίσιο της «απελευθέρωσης» της αγοράς ενέργειας και υπό τον «φερετζέ» των υποκριτικών περιβαλλοντικών «ευαισθησιών» της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για τον περιορισμό της χρήσης του λιγνίτη, η κυβέρνηση υλοποιεί την «αποεπένδυση» (όπως βαφτίζει τον τεμαχισμό και το ξεπούλημα) της ΔΕΗ, με το ξεπούλημα λιγντιτικών μονάδων σε Φλώρινα και Μεγαλόπολη.
Συγκεκριμένα προχωράει στην πώληση της λειτουργούσας μονάδας 1 του ΑΗΣ Μελίτης, της αδειοδοτημένης μονάδας Μελίτη 2 και των μονάδων 3 και 4 της Μεγαλόπολης, με τα αναγκαία ορυχεία. Παράλληλα επιβάλλει τον περιορισμό της χρήσης του λιγνίτη, για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, που αποτελεί εγχώριο και φθηνό καύσιμο και την αντικατάστασή του από εισαγόμενο και ακριβότερο φυσικό αέριο και ΑΠΕ, μια τεχνολογία που αναγκάζεται η χώρα να εισάγει.